Dela på facebook
Dela på email
Dela på print

November 2021

Nu är vi inne i november och vintermörkret börjar falla över oss. Då kan vi se fram emot att vi i år äntligen kan anordna vår traditionella julmarknad nästan som vanligt, den 12 december kl 11-16. Det kommer att finnas utställare både inomhus och utomhus. Vi kommer att ha servering av ostkaka och lussebullar på övervåningen i Hullgrensgården och korv och glögg utomhus.  Nytt för i år är en fiskdamm som Föräldrakooperativet Ettan kommer att ha i trädgården. Michael Dicksson kommer att framföra julmusik från scenen i trädgården.

Cafédelen i Hullgrensgården kommer inte att vara tillgänglig för utställare i år på grund av en vattenskada i caféköket. Det är en ganska omfattande skada och hela köket har fått rivas ut.

Försäljning av våra populära julkärvar kommer att ske förutom på vår egen julmarknad även på julmarknaden i Timmernabben den 27 november.

Julgranen kommer att resas i Hullgrensgårdens trädgård 26 november för att ge oss lite ljus i vintermörkret.