Julmarknaden 2019

Vi vill tacka alla som gjorde årets julmarknad till en jättemysig tillställning! 25 utställare och alla besökare som bidrog med mycket värme och stort engagemang! Årets julmarknad hade mycket matnyttigt att erbjuda, men även nya tillskott med litteratur och UF-företag. Hantverkare av olika slag fanns också med på temat. I Hullgrensgården erbjöds besökarna både ostkaka, skön musik av Musikskolans ungdomar samt julandakt. Julmusik som ökade julstämningen utomhus var nytt för året, arrangerad av Mikael Dickssons från Timmernabben. För att inte tala om alla funktionärer som ägnade sin söndag åt att hjälpa hembygdsföreningen genomföra detta evenemang, vilket är ett av de största som föreningen har varje år.

Ålems Hembygdsförening önskar er alla en riktigt

God Jul och Gott Nytt år!