Dela på facebook
Dela på email
Dela på print

Höst i Pataholm

Då har sommaren gått mot sitt slut och hösten är här, men vi har fått njuta av några fina varma dagar i september.

I sommar har Pataholm och caféet haft ovanligt många besökare. Vilket vi ju är glada för. Trevligt att många väljer att besöka vår fina köping.

Årsmötet ägde rum den 22 augusti i Hullgrensgården trädgård med ett 20-tal medlemmar närvarande.  Louise Ekblom valdes in som ny ordinarie ledamot och Helena Rosenberg och Malin Elmlid valdes in som nya suppleanter. I övrigt är styrelsen oförändrad.

Julmarknaden kommer att hållas den 12 december i Pataholm. I år kommer alla utställare stå utomhus då det lätt kan bli för trångt i våra lokaler. Trots att restriktionerna släpps i slutet av september behöver man fortfarande kunna hålla avstånd vilket ju kan bli svårt inomhus. Är ni intresserade av att komma som utställare hör gärna av er så vi kan boka en plats.

Den 26/9 anordnar Patabygdens Samhällsförening höstfest med äppelpressning och servering av kroppkakor i Hullgrensgårdens trädgård. Mer info finns på www.patabygden.se

Medlemsavgift:

Enskild medlem: 200 kr
Familjemedlemskap: 300 kr
Betalning via bankgiro 5574-9097 eller swish till 123 525 04 93.
Mer info finns i mailet du får som bekräftelse när du fyllt i formuläret.