God Jul och Gott Nytt År

Vi vill tacka alla för det gångna året. I år har inget riktigt varit som vanligt och de flesta aktiviteter har fått ställas in. Vilket ju är tråkigt speciellt kanske julmarknaden som är lite av en höjdpunkt för oss. Vi hoppas på att 2021 blir bättre och att vi åtminstone gradvis kan börja återgå till det normala.

Under 2020 har vi satt ihop en arbetsgrupp som arbetar med sponsring de har kommit igång med sitt arbete och upplägg för hur vi ska gå till väga och fortsätter detta arbete under 2021.

Försäljningen av julkärvar har gått över förväntan, i Timmernabben såldes alla kärvar slut på en vecka. I Pataholm har kärvarna även här gått åt, i skrivande stund finns endast ett fåtal kärvar kvar och kanske hälften av granarna. Om ni ännu inte har hunnit skaffa gran eller kärv så är det alltså inte för sent. Julkärvarna kostar 50 kr, julgran 160 kr eller paketpris för 1 julkärve och 1 julgran 200 kr.

Vi tackar särskilt Gerth Johansson som har skänkt årets julgran som står i Hullgrensgårdens trädgård i Pataholm och kärvarna vi har haft till försäljning, vi tackar också Tomas Holmström som skänkt granarna vi har till försäljning.